zondag 25 juli 2010

Suikeroom

Hij bestaat echt, een suikeroom. Zelf heeft hij het voorbeeld gekregen van zijn eigenste suikeroom, die lang vrijgezel is gebleven. Dus goed voorbeeld doet goed volgen.

6a0133f12b3a89970b0134845388ab970c-800wi

Nu is deze ook wel een beetje maf dus kan je gekke dingen verwachten. Zo kwam hij thuis met 3 kadootjes voor Sienna en kon niet wachten om ze te overhandigen. Papa en mama lagen in een deuk. Gelukkig kan ze nu nog niet lezen, maar zal het later wel op foto’s terug zien. En weten dat ze een heerlijk gekke oom heeft, die trouwens niet kan wachten om dingen met haar te gaan ondernemen. Dus dierentuinen en pretparken zet de bewaking maar vast in.

Hier zijn de 3 items.

IMG_1475

IMG_1477

IMG_1478

Als de tekst te klein zijn klik dan even op de foto, voor nu ben ik voorlopig ondergedoken. Waaaaaah wie wil me nu met zo iets aan zien.

IMG_1474

11 opmerkingen:

  1. Wat maakt het uit Pia, die kleine kan toch nog niet lezen en als ie het wel kan vindt ie het gewoon grappig!
    Gr. J@n.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Rookt de kleine of de ouders?
    Onmiddelijk stoppen! !!!!!!!!!!!!!

    Ik ben ook 'suikeroom' van mijn nichtje.
    En als die de juiste leeftijd heeft om het te waarderen ( 16 jaar ) krijgt zij voor haar verjaardag van mij een pond suiker!
    Ook nog keurig netjes ingepakt.
    Ik hoor het nog elk jaar op haar verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hi hi Pia, wat heeft hij dit leuk bedacht! dat kan nog wat worden in de toekomst....ik ben zo'n (suiker)tante altijd geweest voor nichtjes en neefjes enne nu zijn de rollen omgekeerd, trakteren ze mij....lief hé?
    fijne nieuwe week met veel knusse momenten....liefs rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. whahaha wat is Ome kevin trots he;) heel leuk om te horen;)
    en prachtige cadeau,s zeg! whahahahaha super;)
    liefs van mij...;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hèhèhè, leuk die shirts!
    Die kleine wordt nu al rotverwend, wat gaat dat in de toekomst geven... ;-)

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Whahaha , nou ik wil ze bést aan zien hoor ,maar eh......wat een heerlijke knul die zoon van je !
    laat hij het niet horen hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo'n oom zou ieder kind zich wensen. Leuke originele cadeautjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een Suikeroom is nooit weg natuurlijk. Verder dan suiker in de thee heb ik het nooit geschopt. Nergens in de familie iemand die als zodanig door het leven kon gaan. En als ze al hebben bestaan is de kans groot dat ze nu, op mijn leeftijd, zijn gaan hemelen....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldige teksten Pia. We hebben geglimlacht want sommigen kenden we van t-shirts toen Viggo geboren was. In september al weer 6 jaar geleden. Geniet dus maar lekker van je kleintje. Vanwege m'n rugproblemen even een poosje niet bij je langs geweest. Mea culpa. Bij deze een hartelijke groet van ons.
    Saludos
    Albert

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat zijn nou de echte shirtjes!!
    X Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mijn kleinzoon heeft er een waarop staat, "Ssstt, Pappa en ik kijken voetbal"!

    BeantwoordenVerwijderen