maandag 12 juli 2010

Wat een afknapper

De dag begon zo goed want ik was bij opa en oma. Man wat was het warm en zij zaten lekker onder de partytent. Oma mijn hemdje uitgedaan en een beetje afgekoeld met een washandje.

IMG_1469

Je ziet wel dat ik dat geweldig vond. Alles beter dan in die hete kinderwagen. Toen nog lekker bij opa op zijn dikke buik geslapen.

IMG_1472

Een zachter kussentje kon ik me niet wensen. Maar uiteindelijk moest ik weer met papa en mama mee en konden we ons voorbereiden op de wedstrijd van het jaar.  Oranje pakje aan, ja ze takelen me nu al toe. Ze hebben me nog net geen toeter gegeven. Wat een afknapper zeg, verliezen ze.

2010-07-12_104202

Allemaal over de rooie natuurlijk alhoewel papa wel blij was dat er geen penalty’s genomen moesten worden. Dat had hij niet aangekund zei hij. Eigenlijk beviel mij dat ook wel want dan kon ik mijn bedje in. En ik heb er geen minuut minder om geslapen.

slaap_kindje_1_oranje_geruit

En hoe verging het jullie ?

9 opmerkingen:

  1. Vooral zweten Pia en dat had niks met de wedstrijd te maken.
    Volgende keer moet Oranje eens eerst les bij Spanje gaan halen hoe ze een arbiter moeten manipuleren.....
    Ook dat hoort bij het moderne voetbal
    En die kleine heeft het maar goed bij opa en oma.
    Gr. J@n.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik had het Oranje zo gegund, maar het heeft niet mogen zijn. Al is de 2e plaats natuurlijk ook niet slecht.
    Een mooie wedstrijd was het (alweer) niet, maar wel spannend!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zat boven aan mij PC een lesje Spaans te doen ,zoals bij álle wedstrijden .Heerlijk rustig met de koptelefoon op oefenen op MUCHO FELICIDAS . ( of zoiets )

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb er geen minuut minder om geslapen .. mijn echtgenoot zat zich echter op te vreten .. oh echt af en toe maande ik hem om zich rustig te houden .. pff.
    Blij dat het voorbij is.

    Lekker zo met dat hummeltje op schoot he.

    Fijne woensdag, Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hai Pia, wat 'n liefff stukje.......mmm...heerlijk om zo verwend te worden....was ik nog maar klein....ach en dat we verloren hebben.....'t is sport en dat hoort erbij, gisteren mooie dag voor de jongens, toch? heb 't goed vandaag.....hopelijk valt 't mee met de buien......liefs rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zodra er karatetrappen uitgedeeld werden hoefde Nederland wat mij betreft niet meer te winnen. Bah!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb er weinig van gezien, maar jammer was het natuurlijk wel! Er minder om geslapen heb ik niet hoor, ik heb hooguit minder geslapen vanwege de warmte! Helaas heb ik geen oma met een koel washandje! ;-)
    groetjes,
    Elmar

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een prachtig kleinkind!!!
    echt!!!
    ik ben er ook even veel minder
    goed weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. je ziet de kleine meid groeien he enne..ze boft maar met opa en oma;)
    wat is het heet he...pftttttt ff regendansen maar? hihi
    voetbal was spannend,maar leek soms meer op karate joh,dus wat dat betreft heeft Spanje verdiend gewonnen hoor.
    liefs voor jullie allen..;)

    BeantwoordenVerwijderen