donderdag 29 april 2010

Koninginnedag

De lintjesregen is weer voorbij en ook dit jaar kwam ik er niet voor in aanmerking.

1646_1178112491

Sommige zijn al druk bezig met voorbereiden.

2010-04-29_094320

Anderen zitten heerlijk thuis en vermaken zich prima

2010-04-29_094758

Hier gaat het Pettepretfestijn weer van start. Nou pret kan het wezen. Het enige dat je hier hoort is dat het bier veel te duur is en ook nog niet te zuipen. Dus blijft de in de buurt liggende supermarkt de hele dag open en zal wel de nodige drankvooraad hebben ingeslagen. Tegen dat het avond is zullen de nodige weer als een balletje zijn.

3529908991_626b11bd72

Dus mij zullen jullie zeker niet rond die Petteplas zien. Als ik ergens niet tegen kan is dronken mensen. Verder zal het wel weer speculeren worden of Trix haar laatste jaar is geslagen als koningin.

dag(1)

Maar voor ons betekent deze koninginnedag gewoon een heerlijk dagje vrij. De zoon gaat gewoon werken, en pa en ma gaan heerlijk doen waar ze zin in hebben. Niets moet en alles mag.

Ik wens jullie ook een fijne dag toe.

5 opmerkingen:

  1. Voor mij geldt hetzelfde morgen eerst eens lekker uitslapen, was de hele week vroeg uit de veren. Grappig dat face book, moet het nog even bekijken hoe het allemaal werkt hahaha groetjes peet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is er iets aan de hand dan morgen>
    Gr. J@n.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lintjes zijn meestal niet voor hardwerkende mensen bedoeld maar meer voor mensen die kunnen dóen alsof ze hard werken ! Volgens mij is een lintje regelen ook meer "wie kén je dan ,"wat bén je " maar daarom niet getreurd , goede wijn behoefd geen krans ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hai Pia, voor mij idem dito.....lekker dagje vrij....ik kijk 's morgens wel ff naar de t.v., terwijl ik ondertussen wat klungel....ga nooit naar drukke evenementen, liever als 't wat rustiger is..........fijn weekend, liefs rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Riet heeft gelijk.
    ik was ook vrij, op terras gezeten, ver weg van dronken mensen, daar hou ik ook niet zo van

    BeantwoordenVerwijderen