dinsdag 11 mei 2010

We hadden gelijk

 

Andere opa en oma wisten dat het een jongen werd, maar wij bleven volhouden “neeeeeee een meid” . Nou vandaag is dat kleine moppie niet eigenwijs geweest en heeft duidelijk laten zien dat ze een meisje is.

Birth_of_a_Fairy

Vader en moeder zeer blij, want die zeiden in het begin al “zij” dus ook hun gevoel was goed.  En dat was wel op hun gezicht af te lezen. Verder was alles in orde en liep alles volgens het boekje van 32 weken. Het kindje weegt nu 2060 gram, dus dat kan nog een flinkert worden.  Opa Arno glunderde, want die dacht al 2 maal eerder dat hij een meid kreeg hahaha. En oma Pietje…….. een jongen had ook leuk geweest, maar nu ik het weet krijg ik toch wel vlinders in de buik.  Dan Gysmo, die is het om het even, als hij zijn rustige plaatsje op schoot maar weer terug krijgt. Hij schrikt zich rot als er een trap gegeven wordt.

002

14 opmerkingen:

  1. IK hoorde ooit dat je het aan de moeder zelf kunt zien wat het wordt. 'Rond dragen' of in een 'punt'. De moeder zelf kan het 'voelen'. Allemaal verhalen waar een man als ik, toch behorend tot de rationelen, de horkenfamilie, weinig mee kan. Mooi om te weten dat jullie het nu ook weten. En dat alles nu rose kan worden aangekleed. In Amsterdam waren ze dit weekend al begonnen. Maar dat had weer een andere oorzaak..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leo; ik ben in ieder geval niet van de ruches en kantjes. En aan dat buikje zag ik het niet hoor. Nee het gevoel van af het begin. Een tikje roze mag. Ik ben niet van het het wielrennen. Jij kunt in ieder geval wachten op het volgende roze evenement :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh leuk joh, een meid. Ga je nu meteen breien en naaien .. allemaal roze hahah

    Nu nog even geduld .. leuk hoor.

    groetjes en fijne avond, Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Niks mooier als meiden en dat kan ik als ervaringdeskundige zeggen. Trouwens het belangrijkste is en dat is een cliché, ik weet het; Als ie maar gezond is!
    Gr. J@n.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk, zeker als je dat wilde, maar je wilt achteraf toch wat je krijgt het liefst zeg ik als ervarings deskundige :-).
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Joke; we wilden het niet hoor, maar hadden het gevoel van af het begin. Dus dan is het leuk als het klopt

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou oma nu kun je je gaan uitleven hahahaha
    Gefeliteerd in ieder geval dat alles ok is dat is idd het belangrijkste. groetjes peet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooi!!
    ik zei het hieronder in mijn reactie al..
    moet erg lachen om de reactie van leo, leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. eeeej wat leuk oma pietje en opa arno!
    dat wordt heerlijk tutten sowieso he...hihi
    mooi buikie heeft ze hoor..;)
    liefs voor allen van mij...;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gaaf joh! Opi en omi. Zou mij ook geweldig lijken. Leuk hoor een meisje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk een meisje! Dat wordt straks genieten en vast heel erg....verwennen!!!
    Groetjes Mar

    BeantwoordenVerwijderen
  12. We komen nu pas kijken. Krijg je als de kleinzoon bij je logeert. Ook namens Mara van harte gefeliciteerd met jullie a.s. kleindochter. We weten bijna zeker dat jij gelukkig bent. Na twee zoons, een kleindochter. Prachtig.
    Salu2
    Albert

    BeantwoordenVerwijderen
  13. In ieder geval gaat het geniéten worden van jullie kleinkind , nog twee maanden geduld dus !
    het heeft voor en nadelen dat je tegenwoordig al vroeg kunt weten of het een jongen of meisje is .
    Gelukkig kunnen de ouders er zlef voor kiezen of ze het willen weten .

    BeantwoordenVerwijderen
  14. het eerste meisje dus bij jullie kleinkinderen?
    Dat wordt vast rotverwend door oma en opa...

    Duimen maar dat alles goed zal verlopen!

    BeantwoordenVerwijderen